Kontakti
Klientu apkalpošanas centrs: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919 e-pasts: ekase@kase.gov.lv |
Klientu apkalpošanas centra darba laiks Pirmdiena - Ceturtdiena 8.30 - 17.15 Piektdiena - 8.30 - 16.00 |
Juridiskā adrese: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919 e-pasts: pasts@kase.gov.lv |
Rekvizīti: Reģistrācijas Nr.: 90000597275 Elektronisko rēķinu iesniegšana E-adrese: E-RĒĶINI |
Rēķinu iesniegšana
Rēķini sagatavojami atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam elektroniskā rēķina standartam. Elektroniskos rēķinus sagatavo Valsts pārvaldes pakalpojumu portālā
Latvija.lv. Elektroniskā rēķina sagatavošanā un iesniegšanā var izmantot Valsts reģionālās attīstības aģentūras informatīvo materiālu “E-rēķini un to aprite e-adrešu informācijas sistēmā”.
Iesniedzot Valsts kasei elektroniskos rēķinus, lūdzam izvēlēties elektronisko adresi VALSTS KASE: E-RĒĶINI.
Apmeklētāju pieņemšanas kārtība
Valsts kase pieņem apmeklētājus, kuri iepriekš pieteikušies pa tālruni 67094222, rakstveidā vai izmantojot elektroniskās saziņas līdzekļus (e-adresi: VALSTS KASE vai e-pastu pasts@kase.gov.lv) un iesnieguši iesniegumu (rakstveidā vai mutvārdos), kurā norāda nepieciešamību tikties un risināmo jautājumu. Risināmais jautājums formulējams tā, lai būtu iespējams konstatēt, ka tā risināšana ir Valsts kases kompetencē.
Ja apmeklētājs iesniegumā nav norādījis risināmo jautājumu vai tas ir norādīts nepilnīgi, atbildīgais par iesnieguma izskatīšanu telefoniski vai rakstiski informē apmeklētāju par nepieciešamību papildināt pieteikumu vai norādīt risināmo jautājumu.
Apmeklētāju pieņem Valsts kases pārvaldnieks vai viņa pilnvarota Valsts kases amatpersona.
Valsts kase pēc iesnieguma izvērtēšanas divu nedēļu laikā ar iesnieguma iesniedzēju saskaņo pieņemšanu apmeklētājam pēc iespējas izdevīgā laikā, nepieciešamības gadījumā, ja tas abpusēji tehnoloģiski iespējams, piedāvājot attālinātu tikšanos, un laiku, kas nav retāks par reizi mēnesī.