Viegli lasīt
Izveidots
: 21.09.2017. Atjaunots: 29.11.2021.
Valsts kase ir valsts naudas maka turētāja. Valsts naudas maks ir budžets.
Valsts kase uzmana naudas ienākšanu valsts makā un naudas tērēšanu.
Te ienāk tā nauda, kuru iedzīvotāji samaksā nodokļos.
No Valsts kases tiek izmaksāti pabalsti, pensijas un citi maksājumi.
Valsts kase maksā valsts parādus un aizņemas naudu.
Valsts kase darbojas jau ļoti sen, kopš 1918.gada.
Tāda, kā viņa ir tagad, tā izveidojās 1992.gadā.
Valsts kases darbību nosaka likums un to uzrauga Finanšu ministrija.
Valsts kasē ir 16 departamenti un Birojs.
Valsts kases adrese
Smilšu iela 1, Rīgā, LV-1919
Tālrunis 67094222
Fakss 67094220
E-pasts pasts@kase.gov.lv
Klientu apkalpošanas centrs
Smilšu ielā 7, Rīgā, LV-1919
Tālrunis 67094368
E-pasts ekase@kase.gov.lv